Біз туралы » Страница 5 » ГККП "Ясли сад №5"
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№5 бөбекжай-балабақшасы»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
Меңгеруші:
+7(727) 386-59-12
Әдіскер:
+7(727) 386-59-12
Нашар көрушілер
нұсқасы
№3 Педагогикалық кеңес
30
қаңтар
2025
№3 Педагогикалық кеңес
Педагогикалық кеңестің  №3  хаттамасы Тақырыбы:  "Балалардың қоршаған ортаны инновациялық технологиялар әдістерін пайдалану арқылы қызығушылықтарын арттыру" Мерзімі: 30.01.2025 жыл                                          Қатысқандар: 7 Өткізілген орны: Музыка залы Күн тәртібі: 1.  №2   П едагогикалық кеңестің шешімдерінің орындалуы  -  ә діскер  Абильмажинова Г.А. 1)  Алдыңғы педкеңесте қабылданған шешімдер қанағаттанарлық деп танылды. 2)  Балалардың шығармашылық дамуын ынталандыру мақсатында
"Біртұтас тәрбие" бағдарламасы негізінде "Аталар мектебі" жобасы бойынша "Қамшы өру – ата-баба мұрасы"
29
қаңтар
2025
"Біртұтас тәрбие" бағдарламасы негізінде "Аталар мектебі" жобасы
"Біртұтас тәрбие" бағдарламасы негізінде "Аталар мектебі" жобасы бойынша іс-шара: "Қамшы өру – ата-баба мұрасы" Мақсаты:Балаларға ұлттық қолөнердің бір түрі – қамшы өру туралы мағлұмат беру. Қазақ халқының салт-дәстүрін, қолөнерін құрметтеуге тәрбиелеу.  Балалардың ұсақ моторикасын, ептілігін, шыдамдылығын дамыту.
"Қош келдің, Жаңа жыл" мерекелік ертеңгілік. Мектепалды "Көгершін" тобы
27
желтоқсан
2024
"Қош келдің, Жаңа жыл" мерекелік ертеңгілік. Мектепалды "Көгершін"
"Қош келдің, Жаңа жыл" атты мерекелік ертеңгілік. Жаңа жылдық мерекеде балаларға көңілді, қызықты әрі жаңа көзқараспен өтетін ертегі әлемін сыйлау. Әрқайсысы өзіндік сиқырымен әрі қиялымен, жаңа жылдық құттықтауларымен балаларға қуаныш сыйлайды. Қатысушылар: Малифицента, Қар ханшайымы, Эльза ханшайымы, Аяз ата, Ақшақар.  Мектепалды "Көгершін" тобы. Тәрбиешілер: Абильмажинова Г.А., Әлімжан Ж.К. 
"Келді міне, Жаңа жыл" мерекелік ертеңгілік "Жұлдыз" ересек тобы
26
желтоқсан
2024
"Келді міне, Жаңа жыл" мерекелік ертеңгілік "Жұлдыз" ересек тобы
"Келді міне, Жаңа жыл" мерекелік ертеңгілік. Балаларға мерекелік көңіл-күй сыйлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту және ата-аналарды бірлескен шараға жұмылдыру арқылы ортақ мейрамның маңыздылығын арттыру. Ертегі кейіпкерлері рөлінде ата-аналардың белсенді қатысуымен ұйымдастырылды. Әрбір кейіпкердің рөлін ата-аналар сомдап, балаларға ерекше әсерлі қойылым көрсетті. Бұл шара бірлікті нығайтып, ата-аналар мен балалар арасында жылулық пен ынтымақтастықтың үлгісін көрсетті. Жаңа жылдық ертеңгілік
"Төрлет, Жаңа жыл" мерекелік ертеңгілік "Ақбота" ортаңғы тобы
25
желтоқсан
2024
"Төрлет, Жаңа жыл" мерекелік ертеңгілік "Ақбота" ортаңғы тобы
"Төрлет, Жаңа жыл" мерекелік ертеңгілік. Балаларға мерекелік көңіл-күй сыйлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту және ата-аналарды бірлескен шараға жұмылдыру арқылы ортақ мейрамның маңыздылығын арттыру. Ертегі: "Қоянның үйшігі" Бұл ертегі ата-аналардың белсенді қатысуымен ұйымдастырылды. Әрбір кейіпкердің рөлін ата-аналар сомдап, балаларға ерекше әсерлі қойылым көрсетті. Бұл шара бірлікті нығайтып, ата-аналар мен балалар арасында жылулық пен ынтымақтастықтың үлгісін көрсетті. Жаңа жылдық
"Құтты болсын, Жаңа жыл!" мерекелік ертеңгілік. "Балдырған" кіші тобы
24
желтоқсан
2024
"Құтты болсын, Жаңа жыл!" мерекелік ертеңгілік. "Балдырған" кіші тобы
"Құтты болсын, Жаңа жыл" мерекелік ертеңгілік. Балаларға мерекелік көңіл-күй сыйлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту және ата-аналарды бірлескен шараға жұмылдыру арқылы ортақ мейрамның маңыздылығын арттыру. Ертегі кейіпкерлері рөлінде ата-аналардың белсенді қатысуымен ұйымдастырылды. Әрбір кейіпкердің рөлін ата-аналар сомдап, балаларға ерекше әсерлі қойылым көрсетті. Бұл шара бірлікті нығайтып, ата-аналар мен балалар арасында жылулық пен ынтымақтастықтың үлгісін көрсетті. Жаңа жылдық
№2 Педагогикалық кеңес.  Тақырыбы: "Ұлттық тәрбиені балабақшадан бастауымыз керек"
29
қараша
2024
№2 Педагогикалық кеңес. Тақырыбы: "Ұлттық тәрбиені балабақшадан
   Педагогикалық кеңестің  №2  хаттамасы Тақырыбы:  "Ұлттық тәрбиені балабақшадан бастауымыз керек" Мерзімі: 29.11.2024 жыл                                          Қатысқандар: 8 Өткізілген орны: Музыка залы Күн тәртібінде 1. №1. Педкеңес шешімінің орындалуы №1 педагогикалық кеңестің шешімінің қорытындысы қанағаттанарлық деп есептелсін. Тәрбиешілер ұлттық тәрбие мен құндылықтарды сабақтарға енгізуді жалғастыратын болып шешілді. Әр топта балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған
"Түрлі-түсті тоқыма жіптен торғайды модельдеу". Мектепалды "Көгершін" тобы
26
қараша
2024
"Түрлі-түсті тоқыма жіптен торғайды модельдеу". Мектепалды "Көгершін"
Тақырыбы: Торғайды түрлі-түсті тоқыма жіптен модельдеу. Мақсаты: Жіптен үлгілеу негіздерімен таныстырып, қолөнерге қызығушылықтарын арттырып, торғай жасауды үйрету. Еңбек мәдениетін сақтай отырып, ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбиелеу. Мектепалды "Көгершін" тобы. Тәрбиеші педагог-модератор: Абильмажинова Гульназия Айдаровна
"Қазақтың ұлттық ою-өрнегі" шығармашылық жұмыс (мақтамен әшекейлеу)
22
қараша
2024
"Қазақтың ұлттық ою-өрнегі" шығармашылық жұмыс (мақтамен әшекейлеу)
Тақырыбы: "Қазақтың ұлттық ою-өрнегі" Ересек "Жұлдыз" тобы. Тәрбиеші: Хази Жанаргүл Мақсаты: Балалардың шығармашылық қабілеттерін арттыру, олардың ұлттық өнерге қызығушылығын ояту, ойлау мен қиялдауды дамыту. Қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің түрлерін таныстыру: Балаларға ұлттық ою-өрнектердің тарихы мен мәнін түсіндіру, олардың әртүрлі түрлерін көрсету. Қолөнер дағдыларын дамыту: Мақта мен басқа материалдарды қолдана отырып, балаларға ою-өрнектерді жасау процесін үйрету. Шығармашылық
Ұйымдастырылған ашық іс-әрекет. Тақырыбы: "Р дыбысы мен әрпі"  логопед Амирбаева А.С.
19
қараша
2024
Ұйымдастырылған ашық іс-әрекет. Тақырыбы: "Р дыбысы мен әрпі"
"Р дыбысы мен әрпі" ұйымдастырылған ашық іс-әрекеті. Мектепалды "Көгершін тобы". Логопед: Амирбаева А.С.  Мақсаты:  1. Р дыбысын дұрыс айту дағдыларын дамыту: Балалардың "Р" дыбысын дұрыс әрі айқын айтуға үйрету.  2. Дыбыстық талдау дағдыларын қалыптастыру: Балалардың сөздердегі дыбыстарды тыңдай білуін және олардың әріптермен сәйкестігін анықтауға үйрету.  3. Р дыбысын қолдану дағдыларын қалыптастыру: Түрлі жаттығулар арқылы балалардың "Р" дыбысын сөздерде, сөйлемдерде дұрыс қолдану дағдыларын