27
қараша
2020
Семинар-практикум
Тәжірбиемен бөлісу: 1)Тәрбиеші: Байырова А.Н. "Ойынға қажетті көнекті құралдарды орынды қолдану" Мақсаты: Баланың танымдық белсенділігін, интеллектісін дамытатын ойындардың бірнеше тобы бар: Тәрбиеші ұйымдастырылған оқу қызметінде пайдаланатын ойындарға қажетті көрнекті құралдарды қалай қолданатынын көрсетіп, тәжірбиесімен бөлісті.
1.Заттық ойындар – ойыншықтар мен заттар арқылы жүзеге асады. Ойыншықтар мен заттар арқылы балалар түрді, түсті, көлемді, материалдарды, адамдар мен жануарлар әлемін, олардың арасындағы қарым-қаынастарды т.б. зерттеп таныйды.
2.Шығармашылық, сюжеттік – рольдік ойындар. Мұнда сюжет – интеллектуалдық іс-әрекеттің формасы. Мысалы, Саяхат ойындар. Бұған кітаптар, карталар бойынша саяхаттар жатады. Бұл ойындарды балалар шығармашылық қиялын дамытудағы маңызы зор.
Ойынның түпкі ниеті – бұл балалардың нені және қалай ойнайтынның жалпы анықтамасы. Мысалы: «Дүкен», «Аурухана», «Ұшақтар», «Отбасы», «Балабақшасы» және тағы сол сияқты болып ойнайды.
2)"Іскеркерлік ойынның жүргізілу технологиясы" (Валиеваның құрастыруы бойынша) Тәрбиеші: Дүйсенбаева Ж.Д. Іскерлік ойынның жүргізілу технологиясы (М.Валиеваның құрастыруы бойынша): өз оқу қызметінде пайдаланатын тәжірбиесімен бөлісті. Дайындық кезеңі. Ойынды дайындау: 1) Сценариін дайындау; Жоспар құру; Жалпы сипаттау; 2)Ойынға кіріспе: Шарттарын білу; Топ құру; Жалпы түсінік беру; Ойынды жүргізу кезеңі; Топтық жұмыс: Ойлану; Ойыншылармен жұмыс.
Талдау және қорытындылау кезеңі. Ойынға қорытынды жасау; Қорытындылау, жинақтау;



1.Заттық ойындар – ойыншықтар мен заттар арқылы жүзеге асады. Ойыншықтар мен заттар арқылы балалар түрді, түсті, көлемді, материалдарды, адамдар мен жануарлар әлемін, олардың арасындағы қарым-қаынастарды т.б. зерттеп таныйды.
2.Шығармашылық, сюжеттік – рольдік ойындар. Мұнда сюжет – интеллектуалдық іс-әрекеттің формасы. Мысалы, Саяхат ойындар. Бұған кітаптар, карталар бойынша саяхаттар жатады. Бұл ойындарды балалар шығармашылық қиялын дамытудағы маңызы зор.
Ойынның түпкі ниеті – бұл балалардың нені және қалай ойнайтынның жалпы анықтамасы. Мысалы: «Дүкен», «Аурухана», «Ұшақтар», «Отбасы», «Балабақшасы» және тағы сол сияқты болып ойнайды.
2)"Іскеркерлік ойынның жүргізілу технологиясы" (Валиеваның құрастыруы бойынша) Тәрбиеші: Дүйсенбаева Ж.Д. Іскерлік ойынның жүргізілу технологиясы (М.Валиеваның құрастыруы бойынша): өз оқу қызметінде пайдаланатын тәжірбиесімен бөлісті. Дайындық кезеңі. Ойынды дайындау: 1) Сценариін дайындау; Жоспар құру; Жалпы сипаттау; 2)Ойынға кіріспе: Шарттарын білу; Топ құру; Жалпы түсінік беру; Ойынды жүргізу кезеңі; Топтық жұмыс: Ойлану; Ойыншылармен жұмыс.
Талдау және қорытындылау кезеңі. Ойынға қорытынды жасау; Қорытындылау, жинақтау;


