01
маусым
2018
"Мектепке дейінгі жастағы балалардың тыныс алу гимнастикасы"тәрбиеші Кабышева Н.Б. семинар практикум өткізді өз тәжірибесімен бөлісті
Мектепке дейінгі жастағы балалардың тыныс алу гимнастикасы:
Мақсаты:Әр жыл сайын тыныс алу-вирустық инфекциялар прогресс, қайталап және қайтадан мутациялар және фармакологиялық препараттарға сезімталдықты төмендетеді. Әсіресе, суықтандырғыштар мен асқынулар - бұл перзентальды балалар.
Жаңа қабықтағы ескі инфекциялар
Заманауи ортада газ қоспасы мен тағамның әртүрлі қоспалармен қамтамасыз етілуінде, сәбилердің иммунитеті жыл сайын әлсірейді. Күзгі және көктемгі аурулар туралы айта алмаймыз. Бірнеше жыл бұрын безгектің, жөтелдің және мұрынды мұрынның сүйемелдеуімен жүретін пневмония немесе бронхит бүгінгі күні симптомсыз болып табылады. Дәрігерлер осындай өткір ауруларды диагнозбен қиындықтармен анықтап, инфекция анықталмайынша, әдетте, көп уақыт алады. Осы уақытқа дейін ол кішкентай тасымалдаушыны толығымен басқарады, емдеуге қиындық туғызады, және толық сауықтыру бірнеше айға созылғанға дейін қалпына келтіру кезеңі. Баланың әлсіреген ағзасы денсаулықты өздігінен қалпына келтіре алмайды, сондықтан оны нығайту үшін шұғыл шаралар қабылдау қажет. Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған иммунитетті көтеру және ағзаны жалпы нығайту, сондай-ақ аурулардың алдын алу және азайту мақсатында тыныс алу гимнастикасы балаға көмектесудің тамаша тәсілі болып табылады. Жыл сайын ата-аналардың көбісі вирустар мен жұқпалы аурулармен күресте мамандар әзірлеген кешендерге назар аударады.
Тыныс алу гимнастикасы - иммунитетті күшейту тәсілі
Мектепке дейінгі жастағы балалардың тыныс алу гимнастикасы, ең алдымен, дем алу процесіне жауап беретін бұлшықеттер тобын дамытуға арналған жаттығулар жиынтығы. Сонымен қатар, мұндай жаттығулар балаға мидың жеткілікті оттегімен қаныққанына көмектеседі, бұл өз кезегінде баланың психикалық белсенділігін жақсартуға көмектеседі.
Құпия секілді назальды тыныс алу. Өйткені мұрын ауаны ингаляциялау арқылы шаң немесе басқа бөлшектердің кіруіне қарсы сүзгі түрінде қызмет етеді. Шетелдік микробиондарға кіргеннен кейін, ол дереу оларды былғайды, шырышты қабығымен жабады. Кейінірек ол қыртысты, қыртыстарды қалыптастырады (балалар оларды «қателіктер» деп атайды).
Ауа арқылы мұрыннан дұрыс өту үшін мектепке дейінгі жастағы балаларға тыныс алу гимнастикасының арнайы жаттығулары пайдаланылады, оның көмегімен балалардың назарын терең назальды тыныс алу және аузынан дем шығарады. Бұл жағдайда тыныс алу жаттығуларымен үйлескенде, дауыстап шығарғанда үндеткіш және сыбайландырылған үндестіктер пайдаланылады. Бұл «a», «sh» «s» және басқа да дыбыстар болуы мүмкін.
Дененің және интеллектің денсаулығына пайдасы
Мектепке дейінгі балаларға тыныс алу гимнастикасының кешендерін әртүрлі ойын және поэзиялық түрлерде дамыту. Жаттығу кезінде денедегі әрбір ұяшық оттегімен толтырылады. Тиісті тыныс алу миға оттегінің берілуін жеңілдетеді, яғни айналадағы ақпараттың жылдам және түсінікті ассимиляциясы. Сонымен қатар, дұрыс тыныс алу жүректі ынталандырады, жүйке жүйесін қалпына келтіреді (гиперактивті балалар үшін), тіпті асқорыту органдары да осындай жаттығулар тағамның ас қорытуына көмектеседі.
Иммунитетті күшейту және қан айналымы ауруларынан, бронхит, пневмониядан, сондай-ақ оңалтудан кейінгі процесте мектепке дейінгі балаларға Стрельникова үшін дем алу жаттығулары қолданылады. Бұл жағдайда әнші бұл гимнастикады тек балаларға ғана емес, ересектерге де ұсынады. Бұған қоса, тыныс алу жаттығулары ән айту үшін вокалдық сымдарды дамыта алады. «Балаларға арналған тыныс алу гимнастикасы» кітабында өте қызықты жаттығулар Красикова А.С. егжей-тегжейлі ұсыныспен Стрельникова А.С. әдістерін қарастырады, олар шынымен керемет нәтижелер көрсетеді.
Стрельникованың ұсыныстары бойынша мектеп жасына дейінгі балаларға тыныс алу гимнастикасы
Стрельников ханымның әдістері өте ерекше. Оның жүйесі тыныс алудың жалпы жұмысына негізделмеген, тыныс алу және дем алу, бірақ тыныс алудың табиғаты мен сапасы. Әншінің деммен жұту ингаляцияның сөзсіз салдары ретінде анықталады. Стрельникова кеуде қуысының тыныс алу кезінде кеңейе бермейтінін, керісінше, ол келісім-шарт жасайтынын гипотезаны ұсынды. Демек, жүйе қисық сызықтарды, бұрылуларды, кеуде қуыстарын қамтиды.
Стрельникова бойынша сабақтың нәтижелері байқалмайды. Дәстүрлі медицинада мұрын және тамақ, бронх және өкпенің созылмалы ауруларын емдеуде айтарлықтай жетілдірумен қатар, қант диабеті, жүрек аурулары, жүйке жүйесінің аурулары бақыланатын оң нәтижелер байқалады.
Үш «киттер» тыныс алу гимнастикасы Стрельникова
Мектеп жасына дейінгі тыныс алу гимнастикасы 3 негізгі жаттығудан басталады, олар «солдаттың қадамы». Олар негізгі комплекс үшін респираторлық органдарды дайындайтын қызу түрі.
Жаттығулар-жаттығулар
1. «Ладошки» жаттығуы. Біз дәл боламыз. Қолды бойымен қолдар, ал локтен олар өз қолымен жоғары көтеріледі. Егер қолыңызды дұрыс қойсаңыз, «Мен бас тартамын!» Тыныштық жағдайында. Содан кейін біз мұрын арқылы ауаны дем аламыз және қатені ұстауға тырысқандай, жақтары тығыз жабылады. Қозғалыс тек қолдармен келеді, дененің барлық басқа бөліктері тұрақсыз болуы керек. Біз төрт қысқаша ингаляция жасаймыз (скипте) және мұрын немесе ауыз арқылы тыныш выскользнуть. Біз төрт осындай дем шығарамыз, сосын 3-5 секунд демалады. Барлығы төрт тыныс алу үшін 24 рет істеу керек. Бұл жаттығулардың қайталану саны 96 рет болады.
2. «Доночка» жаттығуларын орындаңыз. Поза 1-жаттығудағыдай, тек қана тұтқыштар шынтақпен бүгілмейді және мылжыңға батырылады. Біз бір нәрсені бізден алыстатып, еденге лақтырып тастаған секілді, жұмыртқаларымызды жұтып, ашамыз. Біз 8 осындай дем шығарамыз, 3-5 секунд тынығамыз және 11 рет қайталаңыз.
3. «Бүріккіш» жаттығу. Біз тік тұрамыз, аяғы аздап бөлек тұрамыз, қолдарымыздың артқы жағында еркін қимылдап тұрамыз. Денені алға қарай еңкейтіп, мойын шиеленіспеуі керек, басы еркін түрде төмендетіледі, арт жағы сәл дөңгелектенеді. Жылжу кезінде біз тыныс аламыз, ал біз дем шығарамыз. Біз бұрынғы жаттығу секілді 12 рет қайталау үшін 8 дем шығарамыз.
Барлығы негізгі комплекске 14 жаттығу кіреді, олар үш тәсілмен жүзеге асады. Таңертеңнен кешке таңертеңнен бастап кешкі және кешкі уақытта кешкі асқа дейін мектеп жасына дейінгі балаларға ең жақсы тыныс алу жаттығулары. Сіз тамақтанғаннан кейін тәжірибе аласыз, бірақ бір сағаттан ерте емес. Ұйықтамас бұрын гимнастика денені оттегімен қанықтыратындықтан, денені қосымша қуатпен қамтамасыз ететін қатаң ұсынылмайды.
Мектепке дейінгі мекемелерде тыныс алу гимнастикасы
Балабақшаларда тыныс алу жаттығулары маңызды. Олар таңертеңгі жаттығулар кезінде, арнайы жаттығуларда логопедпен, гимнастика кезінде тыныш сағатпен, серуендеу кезінде орындалуы мүмкін. Балаға баланың тыныс алу жүйесін емдеп қана қоймай, сонымен бірге есте сақтау мен ойлауды дамытуға көмектесетін өлеңдерде немесе мектепке дейінгі балаларға арналған дем алу гимнастикасы болуы мүмкін.
Жаттығулар кезінде келесі ережелерді сақтау керек:
шабыт тек мықтап жабық аузымен мұрыннан жасалады;
иықтар көтерілмейді;
өткір және жылдам дем шығару мүмкін емес;
сенің щекеңді алдата алмайсың.
Тыныс алу гимнастикасын жасаған кезде сіз балалардың жағдайын бақылап отыруыңыз керек. Тез тыныс алу, тұлғаның қызаруы (қызаруы), қолдар мен аяқтардан дірілдеп, дірілдеп, жаттығуларды тоқтату керек. Одан кейін алақаныңызды бірге жинаңыз, оларды жүзіңізге әкеліп, 2-3 рет қатты дем алыңыз.
Балабақшаларда, тәрбиеші және логопед, мектепке дейінгі жастағы балалардың суреттерінде дем алу жаттығуларын өткізе алады. Күлкілі рифмалардың, санауыштардың және суреттердің көмегімен балаларға ел қозғалыстарын үйрену оңай, ал жеңіл-ақ әуенді музыкамен айналысу үшін иммунитеттің иммунитетті нәтижелерін ғана емес, сонымен қатар психологиялық жағдайдың жақсаруына әкеледі. балалар. Үйде ата-аналар дем алу жаттығуларын ұсынудың ұқсас тәсілдерін қолдана алады.
Мақсаты:Әр жыл сайын тыныс алу-вирустық инфекциялар прогресс, қайталап және қайтадан мутациялар және фармакологиялық препараттарға сезімталдықты төмендетеді. Әсіресе, суықтандырғыштар мен асқынулар - бұл перзентальды балалар.
Жаңа қабықтағы ескі инфекциялар
Заманауи ортада газ қоспасы мен тағамның әртүрлі қоспалармен қамтамасыз етілуінде, сәбилердің иммунитеті жыл сайын әлсірейді. Күзгі және көктемгі аурулар туралы айта алмаймыз. Бірнеше жыл бұрын безгектің, жөтелдің және мұрынды мұрынның сүйемелдеуімен жүретін пневмония немесе бронхит бүгінгі күні симптомсыз болып табылады. Дәрігерлер осындай өткір ауруларды диагнозбен қиындықтармен анықтап, инфекция анықталмайынша, әдетте, көп уақыт алады. Осы уақытқа дейін ол кішкентай тасымалдаушыны толығымен басқарады, емдеуге қиындық туғызады, және толық сауықтыру бірнеше айға созылғанға дейін қалпына келтіру кезеңі. Баланың әлсіреген ағзасы денсаулықты өздігінен қалпына келтіре алмайды, сондықтан оны нығайту үшін шұғыл шаралар қабылдау қажет. Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған иммунитетті көтеру және ағзаны жалпы нығайту, сондай-ақ аурулардың алдын алу және азайту мақсатында тыныс алу гимнастикасы балаға көмектесудің тамаша тәсілі болып табылады. Жыл сайын ата-аналардың көбісі вирустар мен жұқпалы аурулармен күресте мамандар әзірлеген кешендерге назар аударады.
Тыныс алу гимнастикасы - иммунитетті күшейту тәсілі
Мектепке дейінгі жастағы балалардың тыныс алу гимнастикасы, ең алдымен, дем алу процесіне жауап беретін бұлшықеттер тобын дамытуға арналған жаттығулар жиынтығы. Сонымен қатар, мұндай жаттығулар балаға мидың жеткілікті оттегімен қаныққанына көмектеседі, бұл өз кезегінде баланың психикалық белсенділігін жақсартуға көмектеседі.
Құпия секілді назальды тыныс алу. Өйткені мұрын ауаны ингаляциялау арқылы шаң немесе басқа бөлшектердің кіруіне қарсы сүзгі түрінде қызмет етеді. Шетелдік микробиондарға кіргеннен кейін, ол дереу оларды былғайды, шырышты қабығымен жабады. Кейінірек ол қыртысты, қыртыстарды қалыптастырады (балалар оларды «қателіктер» деп атайды).
Ауа арқылы мұрыннан дұрыс өту үшін мектепке дейінгі жастағы балаларға тыныс алу гимнастикасының арнайы жаттығулары пайдаланылады, оның көмегімен балалардың назарын терең назальды тыныс алу және аузынан дем шығарады. Бұл жағдайда тыныс алу жаттығуларымен үйлескенде, дауыстап шығарғанда үндеткіш және сыбайландырылған үндестіктер пайдаланылады. Бұл «a», «sh» «s» және басқа да дыбыстар болуы мүмкін.
Дененің және интеллектің денсаулығына пайдасы
Мектепке дейінгі балаларға тыныс алу гимнастикасының кешендерін әртүрлі ойын және поэзиялық түрлерде дамыту. Жаттығу кезінде денедегі әрбір ұяшық оттегімен толтырылады. Тиісті тыныс алу миға оттегінің берілуін жеңілдетеді, яғни айналадағы ақпараттың жылдам және түсінікті ассимиляциясы. Сонымен қатар, дұрыс тыныс алу жүректі ынталандырады, жүйке жүйесін қалпына келтіреді (гиперактивті балалар үшін), тіпті асқорыту органдары да осындай жаттығулар тағамның ас қорытуына көмектеседі.
Иммунитетті күшейту және қан айналымы ауруларынан, бронхит, пневмониядан, сондай-ақ оңалтудан кейінгі процесте мектепке дейінгі балаларға Стрельникова үшін дем алу жаттығулары қолданылады. Бұл жағдайда әнші бұл гимнастикады тек балаларға ғана емес, ересектерге де ұсынады. Бұған қоса, тыныс алу жаттығулары ән айту үшін вокалдық сымдарды дамыта алады. «Балаларға арналған тыныс алу гимнастикасы» кітабында өте қызықты жаттығулар Красикова А.С. егжей-тегжейлі ұсыныспен Стрельникова А.С. әдістерін қарастырады, олар шынымен керемет нәтижелер көрсетеді.
Стрельникованың ұсыныстары бойынша мектеп жасына дейінгі балаларға тыныс алу гимнастикасы
Стрельников ханымның әдістері өте ерекше. Оның жүйесі тыныс алудың жалпы жұмысына негізделмеген, тыныс алу және дем алу, бірақ тыныс алудың табиғаты мен сапасы. Әншінің деммен жұту ингаляцияның сөзсіз салдары ретінде анықталады. Стрельникова кеуде қуысының тыныс алу кезінде кеңейе бермейтінін, керісінше, ол келісім-шарт жасайтынын гипотезаны ұсынды. Демек, жүйе қисық сызықтарды, бұрылуларды, кеуде қуыстарын қамтиды.
Стрельникова бойынша сабақтың нәтижелері байқалмайды. Дәстүрлі медицинада мұрын және тамақ, бронх және өкпенің созылмалы ауруларын емдеуде айтарлықтай жетілдірумен қатар, қант диабеті, жүрек аурулары, жүйке жүйесінің аурулары бақыланатын оң нәтижелер байқалады.
Үш «киттер» тыныс алу гимнастикасы Стрельникова
Мектеп жасына дейінгі тыныс алу гимнастикасы 3 негізгі жаттығудан басталады, олар «солдаттың қадамы». Олар негізгі комплекс үшін респираторлық органдарды дайындайтын қызу түрі.
Жаттығулар-жаттығулар
1. «Ладошки» жаттығуы. Біз дәл боламыз. Қолды бойымен қолдар, ал локтен олар өз қолымен жоғары көтеріледі. Егер қолыңызды дұрыс қойсаңыз, «Мен бас тартамын!» Тыныштық жағдайында. Содан кейін біз мұрын арқылы ауаны дем аламыз және қатені ұстауға тырысқандай, жақтары тығыз жабылады. Қозғалыс тек қолдармен келеді, дененің барлық басқа бөліктері тұрақсыз болуы керек. Біз төрт қысқаша ингаляция жасаймыз (скипте) және мұрын немесе ауыз арқылы тыныш выскользнуть. Біз төрт осындай дем шығарамыз, сосын 3-5 секунд демалады. Барлығы төрт тыныс алу үшін 24 рет істеу керек. Бұл жаттығулардың қайталану саны 96 рет болады.
2. «Доночка» жаттығуларын орындаңыз. Поза 1-жаттығудағыдай, тек қана тұтқыштар шынтақпен бүгілмейді және мылжыңға батырылады. Біз бір нәрсені бізден алыстатып, еденге лақтырып тастаған секілді, жұмыртқаларымызды жұтып, ашамыз. Біз 8 осындай дем шығарамыз, 3-5 секунд тынығамыз және 11 рет қайталаңыз.
3. «Бүріккіш» жаттығу. Біз тік тұрамыз, аяғы аздап бөлек тұрамыз, қолдарымыздың артқы жағында еркін қимылдап тұрамыз. Денені алға қарай еңкейтіп, мойын шиеленіспеуі керек, басы еркін түрде төмендетіледі, арт жағы сәл дөңгелектенеді. Жылжу кезінде біз тыныс аламыз, ал біз дем шығарамыз. Біз бұрынғы жаттығу секілді 12 рет қайталау үшін 8 дем шығарамыз.
Барлығы негізгі комплекске 14 жаттығу кіреді, олар үш тәсілмен жүзеге асады. Таңертеңнен кешке таңертеңнен бастап кешкі және кешкі уақытта кешкі асқа дейін мектеп жасына дейінгі балаларға ең жақсы тыныс алу жаттығулары. Сіз тамақтанғаннан кейін тәжірибе аласыз, бірақ бір сағаттан ерте емес. Ұйықтамас бұрын гимнастика денені оттегімен қанықтыратындықтан, денені қосымша қуатпен қамтамасыз ететін қатаң ұсынылмайды.
Мектепке дейінгі мекемелерде тыныс алу гимнастикасы
Балабақшаларда тыныс алу жаттығулары маңызды. Олар таңертеңгі жаттығулар кезінде, арнайы жаттығуларда логопедпен, гимнастика кезінде тыныш сағатпен, серуендеу кезінде орындалуы мүмкін. Балаға баланың тыныс алу жүйесін емдеп қана қоймай, сонымен бірге есте сақтау мен ойлауды дамытуға көмектесетін өлеңдерде немесе мектепке дейінгі балаларға арналған дем алу гимнастикасы болуы мүмкін.
Жаттығулар кезінде келесі ережелерді сақтау керек:
шабыт тек мықтап жабық аузымен мұрыннан жасалады;
иықтар көтерілмейді;
өткір және жылдам дем шығару мүмкін емес;
сенің щекеңді алдата алмайсың.
Тыныс алу гимнастикасын жасаған кезде сіз балалардың жағдайын бақылап отыруыңыз керек. Тез тыныс алу, тұлғаның қызаруы (қызаруы), қолдар мен аяқтардан дірілдеп, дірілдеп, жаттығуларды тоқтату керек. Одан кейін алақаныңызды бірге жинаңыз, оларды жүзіңізге әкеліп, 2-3 рет қатты дем алыңыз.
Балабақшаларда, тәрбиеші және логопед, мектепке дейінгі жастағы балалардың суреттерінде дем алу жаттығуларын өткізе алады. Күлкілі рифмалардың, санауыштардың және суреттердің көмегімен балаларға ел қозғалыстарын үйрену оңай, ал жеңіл-ақ әуенді музыкамен айналысу үшін иммунитеттің иммунитетті нәтижелерін ғана емес, сонымен қатар психологиялық жағдайдың жақсаруына әкеледі. балалар. Үйде ата-аналар дем алу жаттығуларын ұсынудың ұқсас тәсілдерін қолдана алады.